www.csakegyjatek.hu

2015. augusztus 8., szombat

Interjú egy swinger nővel


"Vad hármasok, hatalmas gangbangek, egymással és egymás előtt gátlástalanul szeretkező párok. Ön is kipróbálná a swingerséget, akár csak egy alkalommal? Ha igen, tudnia kell: ezekben a klubokban a közös tevékenység alapja a szex. Interjúalanyunk nem titkolja, a két nő-öt férfi kombináció a kedvenc felállása.
A. Halas, az Egy swinger nőci naplója című blog szerzője eredetileg a barátnőjének kezdte írni swinger élménybeszámolóit és maga is meglepődött, amikor blogját az index.hu-n látta viszont. Azóta megesik, hogy naponta harmincezren olvassák naturális bejegyzéseit, a sikeren felbuzdulva pedig nem régen egy könyvkiadó is megkereste. Az Egy swinger nőci naplója novemberben jelenik meg könyv formátumban. A temérdek szex mellett a könyvbe már érzelmeket is igyekszik belecsempészni a szerző.
Csak egy Játék

hvg.hu: Mi az ami vonzza és időről időre visszahajtja a swinger klubokba, miért jó swingernek lenni?
A. Halas: Mert megélhetem a vágyaimat. Különböző habitusú, testfelépítésű, nemű és számú partnerrel.
hvg.hu: Melyik volt a legemlékezetesebb swinger estéje és miért?
A.Halas: Mindenképpen egy gangbanget említenék, mint a többes egyik különleges formáját. Szeretem, amikor többen szeretkezünk együtt, harmonikusan, egymásra maximálisan odafigyelve. Kedvenc felállásom a két nő, öt férfi.
hvg.hu: Mióta és milyen gyakran jár swinger klubokba?
A.Halas: Két éve látogattam el először egy swinger klubba. Eleinte gyakran, hetente kétszer is jártam, szinte tobzódtam. Körbejártam a klubokat, kipróbáltam melyik nap milyen, és aztán lehorgonyoztam egynél. Ez nem jelenti azt, hogy nem megyek másik klubba, de már megvan a kedvencem.
Ez egy szórakozás. Van, aki sörözni jár a barátaival, vagy kártyázni, vagy túrázni, esetleg táncolni. A kedvem, és a rendelkezésemre álló idő szerint döntök valamelyik program mellett. Pont úgy, mint bárki más, csak éppen nekem a swinger klub is benne van a listában.

hvg.hu: A párjával vagy egyedül jár a klubba?
A.Halas: Jelenleg egyedül járok. Nagyon élvezem a szabadságot, mert azt teszek, amihez kedvem van. Önző módon kiélvezhetem az adott este nyújtotta lehetőségeket vagy alakíthatom kedvemre az eseményeket. Egy időben jártam partnerrel is, amit szintén nagyon szerettem. Amikor együtt mentünk, általában hasonló élményeket kerestünk, megbeszéltük, hogy mik a terveink, milyen vágyakat szeretnénk megvalósítani és aztán közösen tettünk is érte, hogy megtörténjenek.
hvg.hu: Tapasztalata szerint mennyire működik a párkapcsolat felfrissítésének ez a módszere? Nem eredményez féltékenységet a pároknál, ha például egymás előtt szeretkeznek egy idegennel?
A.Halas: A swinger stabil érzelmi hátteret igényel egy pártól. Ha ez megvan, akkor örömet okoz a párunk örömének látványa. De persze többféle kimenetele lehet egy pár swinger látogatásának, mint bármilyen más közös tevékenységnek. A stabil kapcsolatot megerősítheti, az ingatagot szétszedheti. Nem gondolom, hogy sokat nyomna a latba az a tény, hogy itt a közös tevékenység alapja a szex.
Szerintem a swinger klub elsősorban olyan hasonló habitusú, egyetértésben élő pároknak jelenthet alternatívát, akik nem szeretnének párcserébe bonyolódni, illetve nem szándékoznak mást bevonni a szexuális életükbe, viszont vannak vágyaik, vagy valami hiányzik nekik. Nem kötelező a klubban szeretkezni. A látvány, a hangok, a beszélgetések, a táncolás jó előjáték lehet ahhoz, hogy otthon újabb izgalmakkal telve szeretkezzenek. Nem beszélve az újonnan látott technikákról, pozíciókról, amiket szintén kipróbálhatnak otthon.
hvg.hu: Egy alkalommal azt írja: ha egy pár harmadikat keres a szexhez, akkor célszerűbb, ha az ellenkező neműek egyezkednek egymással a részletekről. Miért gondolja, hogy működőképesebb így a dolog?
A.Halas: Azért, mert két férfi többnyire nem egymással kíván foglalkozni az aktus során. Akik ismerkedni kezdenek, általában előzetesen már megegyeztek a párjukkal abban, hogy milyen típusú párt engednek be az ágyukba. A két nő ismerkedésével, legalábbis eleinte, az a gond, hogy bár ott inkább előfordul szexuális közeledés, mégis nőként élik meg ezt. Várják a kezdeményezést, az újrakezdeményezést, a „rohamot” és a visszajelzést, meg persze az „udvarlást”. Amikor pár ismerkedik nővel, akkor is inkább a férfi kommunikáljon, természetesen aszerint, ahogy megegyeztek a párjával. A párjának tisztában kell lennie azzal, hogy a széptevés elsősorban a leendő barátságnak és a várható közös élményeknek szól.
hvg.hu: A swinger klubokban megtapasztalt élmények után működhet még egy pár között otthon, csak ketten, meghitten a szex, vagy olyan ez mint egy drog, ami egyre emeli az ingerszintet?
A. Halas: Barátokkal történő, jó hangulatú grillezés után össze tudunk hozni közösen egy vasárnapi ebédet? Jó, nem bagatellizálom a kérdést. Lényegét tekintve a válaszom talán mégis érzékelteti a hangulatot. Ez egy szórakozás, stabil kapcsolatban élők számára. Lássuk be, egy labilis pár a baráti grillezésen vagy azt követően is vérre menően össze tud veszni. Viszont akik a családi logisztikán és az egymás melletti tévénézésen túl is szerveznek közös programokat és mindketten nyitottak izgalmas szexuális élményekre, azoknak nincsen veszélyben az otthoni intimitásuk. Sőt, talán a közös élmények hatására a kettesben töltött idő még meghittebbé válhat.
hvg.hu: Mennyire fenyeget kiégéssel a klubba járás és meddig lehet jó közérzettel csinálni?
A.Halas: Az én esetem viszonylag speciálisnak számít, mert távol élek a kluboktól. Viszont, ha éppen van kedvem, akkor rászánom az időt, és elmegyek. Nem tudom, ha lenne egy klub a lakóhelyem közelében, akkor vajon hetente háromszor járnék-e. Valószínűleg nem. Ahogy stabil párkapcsolat esetében jó klubozni, úgy a személyiségnek is érettnek kell lennie a többes szexhez.
Tapasztalataim szerint azok, akik rendszeresen járnak swingerbe, kiegyensúlyozott, magukkal békében élő emberek. Persze, még így is kialakulhat függőség, akárcsak az alkohollal. Én például szeretem a pálinkát. Nem iszom minden nap, minden héten sem, de alkalmanként jólesik. Vannak időszakaim, amikor nem vágyom a többes szex semmilyen formájára. Nem elemzem magam, hogy miért van ez. Nem keresek magyarázatot rá. Elfogadom. Ha többször van kedvem menni a buli, az élvezet, a hatás és az ingerek miatt, akkor többször megyek.
hvg.hu: Milyen Magyarországon a swinger klubok társadalmi elfogadottsága? Mit gondol, érné negatív diszkrimináció a munkahelyén vagy a közvetlen baráti és családi környezetében, ha kiderülne, hogy rendszeresen swinger klubokat látogat?
A.Halas: Még beszélni sem illik ilyen dolgokról. És nem is kell. A szexuális élet magánügy. Azokra tartozik, akikkel megélem a szexualitást. Arctalanul viszont beszélhetek róla.
hvg.hu: Került már kellemetlen helyzetbe a klubban azért, mert például ismerőssel találkozott?
A.Halas: Nem találkoztam még ismerősömmel klubban. Ilyen helyzetben az egyetlen jó reakció, hogy az ember odamegy, köszön és némi zavart, idővel felszabadult csevej után szórakozik tovább. Hogy együtt vagy sem, azt a beszélgetés menete határozza meg. Ha az ember valamelyik szülőjébe botlik, akkor az a legjobb, amit az a fiatalember tett, akivel ez megtörtént: észrevétlenül elhagyja a klubot és otthon megbeszéli, hogy ezentúl egyeztetni kell, kié az A és kié a B hét, nehogy még egyszer összefussanak.
hvg.hu: A klubok házirendje szerint alapszabály, hogy a nem az tényleg nemet jelent. Nőként kerültél már olyan helyzetbe, amikor ezt egy férfi  nem akarta elfogadni?
A. Halas: Nem. A férfiak alapvetően nagyon udvariasak a klubban. Sőt, néha túlzottan is. A klub a felszabadult szórakozás, ismerkedés, beszélgetés helye. Nyilván nem hétköznapi a szituáció, de a tudat, hogy itt egy ismerkedésből nagyobb eséllyel lesz szex, mint mondjuk egy más típusú szórakozóhelyen kissé visszafogottabbá teszi őket. Persze, itt is vannak olyan pasik, akik félreértelmezik a swinger klubot és kuplerájként értelmezik. Velük határozottabbnak kell lenni, és idővel úgyis kikopnak a klubból. Vagy megtanulják a szabályokat.
hvg.hu:  A férfiak általában könnyebben szabadulnak a gátlásaiktól és legtöbbször az övék az irányítás a szexben is, így ők garantáltan jól fogják magukat érezni a klubban. Mennyire kell határozott egyéniségnek lennie egy swinger nőnek ahhoz, hogy úgy irányíthassa a klubban kiszemelt férfiakat, hogy neki is jó legyen a szex?
A.Halas: Nőként én is pontosan erre a kérdésre voltam a leginkább kíváncsi, mielőtt elmentem volna a klubba. Swinger nő ismerősöm nem volt, így kénytelen voltam a férfiakra hallgatni. Össze kellett szednem a bátorságomat.
A nők ösztönösen, később a neveltetés során is a gondoskodó szerepét veszik fel. Szex közben is általában nehezebben vetkőzik le ezt az egyébként nagyon jó tulajdonságot. Pedig mindenkinek jobb lenne. A férfiak alapvetően kényeztetni akarnak minket. Azt élvezik, ha örömet okozhatnak, ha látják a nő gyönyörét. Ez volt az egyik legfontosabb tapasztalatom a swingerré válásom során.
Ebben a helyzetben a nőknek kell odaadóbbnak lenni. Odaadónak lenni, vagyis odaadni a testüket az élvezetnek. Elfogadni a kényeztetést és élvezni az érintéseket, csókokat. Nem megállítani a férfit, hanem engedni, hogy játsszon a testünkön, mint egy hangszeren. Élvezni a nőiességet és megadni a férfinak, hogy ő is élvezhesse a férfi létét. A swinger nők felszabadultan szórakoznak. Lehet, hogy nem első alkalommal, de ha tetszik nekik az életforma, akkor egyre inkább. Ez nem jelent gátlástalanságot, sem közönségességet, csupán a női lét örömét. Kacérságot, hódítást.
hvg.hu: Az alkalmi ismeretségek szigorúan a klubra korlátozódnak vagy olyan is előfordult már: annyira jó volt valakivel a szex, hogy a klubon kívül is találkozni akart vele?
A. Halas: Döntően a klubra korlátozódnak az ismeretségek. Lehet, hogy a keresztnevét sem tudom annak, akivel éppen jól érzem magam. Egyébként is csak keresztnevet használunk és magánéletről nem beszélgetünk. Az kint marad az öltözőben. Klubba az ember a többes miatt jár és amiatt, hogy lásson másokat szeretkezni. Szex miatt nem találkozom valakivel klubon kívül. Amiatt igen, ha valamiért egymásra kattanunk. Ez nem szexuális vágy, hanem a jó szex, a különleges közös élmény, a kölcsönös erős szimpátia együttese, ami természetesen szexben teljesedik ki. Ez idáig három férfivel tartottam a kapcsolatot, azok közül, akiket a  klubban megismertem.
hvg.hu: Milyen gyakran váltogatja a partnereit a klubbon belül? Előfordult már, hogy valakivel vagy valakikkel annyira jó volt, hogy több alkalmon keresztül csak egymás társaságát kerestétek?
A. Halas: Vannak visszatérő kapcsolatok, amik klubra korlátozódnak, így amikor éppen mindketten ugyanazon a napon megyünk, szívesen vagyunk akár kettesben, akár többesben együtt.  De egy este nem csak egy férfival szeretkezem - nem azért megyek. Klubbon kívül is tudunk kettesben lenni. Ott a többes az izgalmas. Egyszerre vagy egymás után.
hvg.hu: A nemi betegségek szempontjából biztonságos helyek a swinger klubok? Hogyan szűrik az újonnan belépőket?
A.Halas: Swingerbe felnőtt emberek járnak. Ez nem óvoda, hogy csak orvosi engedéllyel mehet be az ember. Az életforma miatt talán még jobban figyelünk az egészségünkre. Én egy swingerben jobban bízom, mint egy valahol összeszedett pasiban.
Csak Egy Játék

hvg.hu: Miért kezdett el rendszeresen írni az élményeidről? Miért tartotta fontosnak, hogy a klubban megélt élményeit másokkal is megossza?
A. Halas: A blogot eredetileg pasizáshoz használtam. Egy szűrő volt, mert aki ezt el tudja olvasni és érti, az már levágta a sárkány egyik fejét. Aztán meguntam a netes ismerkedést, és nem volt miértje annak, hogy írjak. A barátnőm kíváncsi volt a kalandjaimra, amihez egy könnyen elérhető és diszkrét felületet kerestem.
Szóban, pogácsaszaggatás közben nem annyira egyértelmű elmesélni, hogy mi történik egy klubban. Ráadásul nincsen szexuális kapcsolatunk, szóval vele nem lenne kényelmes a dugásról beszélgetni. Amikor megláttam az index címlapján nem akartam hinni a szememnek. Először nem is kapcsoltam. Arra figyeltem fel, hogy azt a szót én is használom, hogy „megvadmacskásodtam”.
Sokkot kaptam, amikor tudatosult bennem, hogy a barátnőmnek szánt írásomat több ezren olvassák éppen. Gondolkoztam, hogy mi legyen, végül találtam egy új motivációt, ami valamilyen szintű felvilágosítás. Nem a swinger életforma népszerűsítése, mert ez sem való mindenkinek. Ahogy én képtelen vagyok aerobikozni, nem tudom lemásolni a mozdulatokat, úgy más nem tud ellazulni az élvezéshez akkor, ha nem kettesben van a szerelmével. Mindegyik normális. A többes is és a kettes is. Ez nem verseny vagy harc. Tétje mégis van: az egészséges szexuális élet.
hvg.hu: Melyik a fontosabb: megbotránkoztatni az olvasóit vagy tabukat döntögetni?
A. Halas: Azt szeretném, ha a nők nyitottabbak lennének a szexualitást tekintve, akár monogám kapcsolatban élnek, akár nem. A férfiak pedig csak akkor elégedjenek meg a szexuális teljesítményükkel, ha boldog a partnerük. Ez nem minősítés vagy kritika, csak egy egyszerű tény. Ugyanannyira vagyok a férfiak pártján, mint a nőkén. Nekem talán azt sem kell bizonygatnom, hogy szeretem a pasikat, a jó pasikat! A jó szex pedig mindenkinek jár és a legjobb, hogy elérhető. A szexről beszélnie kell egymással azoknak, akik együtt szeretkeznek.
hvg.hu:  Minek tulajdonítja a blog elképesztő sikerét?
A. Halas: Az olvasókban több szinten merülnek fel kérdések: először is, hogy nő írja-e vagy férfi. Aztán, hogy valóban megélt élményekről írok vagy sem. Ha ezen túlhaladunk jön a következő nézőpont, olvassák azok, akiknek van és azok is akiknek sajnos nincsen vagy gyatra a szexuális életük. Akiknek van, azok igyekszenek még színesebbé, izgalmasabbá tenni a szexuális életüket, esetleg éppen a tőlem szerzett ötletekkel. Esetleg egyszerűen szórakozásból olvassák, majd legyintenek, hogy ilyen nincsen. Bevallom, néhány éve én is még az utóbbiak táborát erősítettem volna.
hvg.hu: Hamarosan könyv formában is megjelenik az Egy swinger nőci naplója. Mennyivel lesz több a könyv?
A. Halas: A blog konkrétan az akciókról, a szexről szól. A könyv is tele lesz szex-szel, mégis több lesz, mert benne lesznek az érzéseim, és főként annak a folyamata, ahogyan egy monogám konzervatív nőből a szexualitását felfedező és érző nő vált.
hvg.hu A swinger klubokba járás a szexen túl hozzásegített-e új emberek, emberi élethelyzetek, problémák megismerésében? Elfogadóbb, megbocsátóbb az emberi gyengeségekkel szemben, amióta swinger klubokba jár?
A. Halas: Ez az én utam. Hangoztatom és tudom, hogy közhely, de fogadjuk el magunkat annak, akik vagyunk. Nézzük magunkat tükörben, minden porcikánkat ismerjük meg, és szokjuk meg a látványt. Aztán az ücsörgés és olvasgatás után menjünk és csináljunk valamit. Gyakorlatilag mindegy, hogy mit, csak tegyük próbára magunkat. A swinger is egy próbatétel, hogy meg tudom-e tenni, megállom-e a helyemet. Ha igen, akkor az jó visszaigazolása annak, hogy fa..a csaj vagyok. Nekem a swinger sokat adott ahhoz, hogy megtudjam merre vannak a határaim."

Forrás:  http://hvg.hu/kultura/20120920_Fergeteges_szexpartik_Budapesten_interju_



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése